Thursday 5 September 2013

VOLSTRUISNEK



VOLSTRUISNEK EN STUITJIES IN SLOW-COOKER
http://lekkerreseptevirdiejongergeslag.blogspot.com/2013/09/volstruisnek-en-stuitjies.html
Vir later vanaand het ek n lekker Volstruisnek en 3 stuitjies in die slow-cooker.
.en ek het net Gemmerlime en Tamato Paste en Sweet-chillie oorgegooi met bietjie naeltjies, neut, sout en peper..aartappels en wortels, uie bygesit..
Lekker rys en soetpampoen daarby *
Die vleis net eers vir 70min. in stoompot sag gemaak en toe in die Slow-cooker gepak met die groente by en op High gestel vir so 5h en dit was doeksag**
Lekker aand vir almal Helena Kruger
.n.s>As die sousie te dun is na jou smaak maak dit so 10min voor ete dikker met bietjie Maziena..

 


 


Angelique Van den Heever‎

VOLSTRUISNEK IN SLOW-COOKER
http://lekkerreseptevirdiejongergeslag.blogspot.com/2013/09/volstruisnek-en-stuitjies.html
En so het my volstruis nek uit gekom. Lekker sag.
Ek het uie in wiggies gesny, 2 aartappels in blokkies en die 6 stukke nek. Saam knoffel en olie.
Toe dit gebraai. Toe gooi ek Chutney, suurlemoen sap, balsamic asyn, meat tenderiser, chicken spices, sout en pepper.
Gooi toe water in en laat kook op hoog vir n uur. Toe wil my verloofde he ek moet saam hom ry. So van half 6 tot 8 was dit in die slow cooker op high. Dit was vinger lek lekker*14/03/2015


 

No comments:

Post a Comment