Tuesday 10 June 2014

TUISGEMAAKTE MAASKAAS MET AMAZI


ROOMKAAS MET AMAZI
http://lekkerreseptevirdiejongergeslag.blogspot.com/2014/06/tuisgemaakte-maaskaas-met-amazi.html
Hier is dit reg vir gebruik of in die yskas
EN DIT ALLES IS TE DANKE AAN
Alida van der Linde
Ek neem Amazi. Gooi dit in skoon doek, bind toe en plaas in plastiese sif in 'n houer 12- 24 uur.
Volgende dag skep ek dit in 'n margarienbak waarin ek gaatjies gesteek het met 'n naald.
Die plaas ek weer oor 'n bakkie sodat indien daar nog vog afkom uit drup. ...
Dis weer 'n goedkoop roomkaas wat gemeng kan word met fyn biltong,of enige iets waarvan jy hou...Dit hou nie lank in my huis nie...dus weet ek nie of dit goed vries nie...
Dankie Alida dit is n puik idee***en smaak vir my wat nie melk gebruik nie Heerlik [maar ek gebruik Amazi] en dit is sag en lekker smeerbaar**21/6/12 Helena Chilli Kruger.


  







No comments:

Post a Comment