Monday 10 February 2014

YOGHURT TERT IN MIKROGOLF

JOGHURTTERT IN MIKROGOLFOOND

http://lekkerreseptevirdiejongergeslag.blogspot.com/2014/02/yoghurt-tert-in-mikrogolf.html
KORS
1 pakkie (200 g) Tennis-beskuitjies, fyngemaak
45 ml (3 e) botter, gesmelt
VULSEL
500 ml (2 k) vrugtejogurt [Appelkoos is baie lekker]
1 blik (387 g) kondensmelk
AFRONDING
bessies
KORS
Meng die bestanddele en druk vas in ’n tertbord.
VULSEL
Meng die bestanddele en skep op die kors.
Mikrogolf 4 minute by 100%
 Laat staan 1min in oond
Mikrogolf nog 2min
Haal uit en laat afkoel plaas in yskas
AFRONDING
Versier met bessies van jou keuse.*Helena Kruger*



 



Hier het ek 1 Lt Sjokolade Yoghurt gebruik..1 Blikkie Kondensmelk..5min in Mic..en 2min laat rus in Mic..oornag in yskas en toe ontdop ..Heerlik..08/10/2018 Helena Kruger

http://lekkerreseptevirdiejongergeslag.blogspot.com/2014/02/yoghurt-tert-in-mikrogolf.html






YOGHURT TERT MET PEPERMINT CRISP SJOKOLADE

Hier het ek 1lt Sjokolade Yogurt gebruik en ook n hele pakkie Pepermint Crisp Sjokolade grof gekerf en bygevoeg
Ek het dit vir 4min gebak en 3min laat staan en weer 2min gebak en dit was heerlike met die stukkies sjokoldae tussen in...Dit bedien met roomys en n skeppie lekker room..Helena Kruger*26/01/2016

 


No comments:

Post a Comment