Friday 8 March 2013

SOETBROOD


Sonja Zino
SOETBROOD
Ek weet nie presies hoe dit sal werk vir brood wat in `n pan gebak word nie, ek bedoel die baktyd.
basies lyk die resep so, maar ek weet om die brood geel te kry word safraan bygesit, en mens kan ook meer eiers byvoeg en dan natuurlik minder water. Suiker kan ook met heuning vervang word. Die resep halveer maklik.
•1 kg meel (ek gebruik gewone broodmeel)
•1 1/2 tl sout (voeg dit by as ek deeg al effe geknie het)
•1/2 k suiker (wit of geel)
•1 1/2 el kitsgis (droe gis)
•2 eiers
•1/2 k olie
•2 k water (meestal gebruik ek nie al die water nie en mens voeg eerder meer water by as meer meel later)
► knie saam en rus vir ongeveer een uur, tot dubbeld, ek sit in yskas oornag.
knie weer om lug uit te kry en maak jou eindproduk
laat rys weer
verf eier en water gemeng bo-oor
bak by 180 grade C
ongeveer 40 minute as dit groot brode is
30 tot 35 min vir medium
20 min vir broodrolletjies
☺ ek maal altyd bietjie sout oor my brood net voor dit gebak word, dit gee `n besonderse smaak
☺ moenie vergeet om pan halfpad deur baktyd om te draai vir egalige bak
geniet dit en laat weet hoe dit vir jou werk — at Sonja's Kitchen.Lidia Burger

No comments:

Post a Comment