Saturday 30 November 2013

SUURLEMOENVLATERT


                                                         
SUURLEMOENVLATERT
http://lekkerreseptevirdiejongergeslag.blogspot.com/2013/11/suurlemoenvlatert.html
Maak vla met:

6 Eetl vlapoeier
6 Eetl suiker
5 kop melk
Knippie sout
KONDENSMELKMENGSEL.

1 blik kondensmelk
1/3 kop suurlemoensap **[Hier het ek n 1/4k sap gebruik]**
1 blikkie grenadella moes

Kook in die mikrogolf +- 5 min en roer elke minuut. Ek voeg ook 5 ml vanilla essence in***.[hier het ek dit sommer vinnig op die stoof gekook tot gaar]***
Meng kondensmelk en suurlemoensap en grenadella** tot dik

Pak tennisbeskuitjies in pan.
Gooi gaar vla bo-oor. [afgekoel]
**Drizzel n bietjie van jou kondensmelk mengsel hier oor
Pak nog n laag koekies.
Dan weer n lagie vla
Dan jou laaste kondensmelkmengsel

Krummel so twee koekies bo-oor. Dit is heerlik! Baie vinnig en flatervry! Enjoy!*n.s so ek het my vla 1en n halfmaal gemaak en ek het die grenadella moes bygevoeg>Helena Krger 30/11/13*>
  Foto >Helena Kruger
van*Marie Schoeman


 


SUURLEMOENVLATERT
115g Margarien
Krummel beskuitjies en meng met margarine.
1blik Kondensmelk
1k Suurlemoensap (Vars uitgedruk is die lekkerste)
1,5lt Vla (Lekker soet)

Meng kondensmelk en suurlemoensap baie goed.
Pak in lagies en begin by beskuitjies, vla, kondensmelk.
Herhaal lagies.
Versier met gekrummelde Tennisbeskuitjies.



No comments:

Post a Comment